.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از ۲ سال در نوروز ۹۱
کلاهبردار فراری در ماسال دستگیر شد
کلاهبردار ۳۰۰ میلیون تومانی پس از دو سال فراری و تحت تعقیب دستگاه قضایی بودن، در تعطیلات نوروزی ۹۱ دستگیر شد.
کلاهبردار فراری در ماسال دستگیر شد

شمال نیوز: فرمانده نیروی انتظامی ماسال گفت: کلاهبردار ۳۰۰ میلیون تومانی پس از دو سال فراری و تحت تعقیب دستگاه قضایی بودن، در تعطیلات نوروزی ۹۱ دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،  رحیم مهدی زاده در جریان بازدید از حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی این شهرستان، دستگیری کلاهبردار مذکور را توسط کلانتری مرکزی ماسال عنوان کرد.

وی اظهار داشت: پرسنل کلانتری مرکزی ماسال با تلاش خود موفق به شناسایی و دستگیری شخصی به نام ستار که حدود دو سال تحت تعقیب قضایی بود شدند.

این مسئول، ادامه داد: این فرد با عنوان سازنده مسکن قادر به اتمام تعهدات خود نبود و با ۳۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری متواری شده بود.

وی، با اشاره به اینکه متهم تصور می کرد که در ایام نوروز پلیس نیز در تعطیلات است، تصریح کرد: با همین تصور فرد متهم وارد حوزه استحفاظی فرماندهی پلیس ماسال شد.

مهدی زاده با تصریح بر اینکه پلیس همواره هوشیار و بیدار است، ابراز داشت: پلیس همواره به دنبال برقراری آرامش و امنیت برای آحاد شهروندان است.

وی، با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با هرگونه ناامنی و متخلفان، خاطرنشان کرد: برای آرامش و امنیت شهروندان با متخلفان و برهم زنندگان نظم عمومی با درایت و هوشیاری برخورد می شود.

فرمانده نیروی انتظامی ماسال درباره وضعیت متهم کلاهبردار بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد تا به وضعیت او رسیدگی شود.

وی، پلیس را همواره در کنار و یار مردم دانست و تصریح کرد: مشارکت و همکاری مردم با پلیس در برقراری امنیت جامعه بسیار تاثیرگذار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ستار 9 خرداد 1391
از طرف داوود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.